Amelias styrde måndagen


Idag blev vi hemma för att vara så redo vi kan inför hennes första besök hos röstkonsulten på 1 år!
Framstegen var många men Amelia var inte i sitt bästa skick trots mina försök. Hon hade svårt att behålla sitt fokus och svårt att ta kontakt med. 
Hon snurrade mycket på stolen, störde sig på sina strumpbyxor och flackade med blicken över väggarna.

Trots detta visar hon stora framsteg och kommer att fortsätta jobba för det med täta besök hos logopeden ett tag framöver. 

(null)

Amelia och jag har precis blivit rumskompisar vilket är bitterljuvt... jag älskar att ha henne nära så jag vet att allting är okej men jag hade just fått ordning på ett så fint rum åt henne och kände att allt börjat falla på plats när jag insåg att min 12 åriga dotter och snart 15 åriga son behöver någonstans eget med.

I mitt sovrum finns både badrum och en liten hall som nu kommer att funktionera som Amelias gömma när det är klart. 
Jag tror detta kommer fungera helt okej när allting är på plats och det som behövs är inhandlat men en liten bit i taget.

(null)

Måste bara visa ett av Amelias fantasifoster! Hennes fantastiska förmåga att skapa egna figurer och fantisera ihop historier är helt otroligt! Här har vi en tandgubbe vilket är nästan samma som en tandfe. 
Någonting alla hennes figurer dock har gemensamt just nu är att alla kissar på hennes teckningar, en viktig detalj för henne just nu helt enkelt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: